SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZKI MATEMATIKA 6–9
Popolna zbirka samostojnih delovnih zvezkov z i-vsebinami!
Novosti prinašajo odlično didaktiko, v kateri se matematični pojmi in znanja gradijo iz problemskih situacij. Preverite, s čim še vas bo nova zbirka prepričala!
PRELISTAJTE VZORČNE STRANI
DZS-jeva odlična matematika! Spoznajte gradiva za matematiko založbe DZS v video obliki. Z njimi na zanesljivo pot do trdnega znanja!
INTERAKTIVNE NALOGE
Poleg pestrega nabora sodobnih nalog v tiskanem gradivu, lahko učenci utrjujejo znanje tudi s pomočjo spletnih nalog. Slednje so usklajene tako z učnim načrtom kot s tiskanimi gradivi in izkoriščajo vse prednosti interaktivnosti. Poleg tega omogočajo takojšnjo povratno informacijo o pravilnosti reševanja.
Preizkusite zdaj!
![]() |
![]() |
![]() |
Interaktivno gradivo za matematiko v 6. razredu | Interaktivno gradivo za matematiko v 7. razredu | Interaktivno gradivo za matematiko v 8. razredu |
Katere prednosti prinaša nova zbirka samostojnih delovnih zvezkov MATEMATIKA 6–9?
- PRISTOP PRILAGOJEN UČENCU, zato je matematični jezik preprost, a korekten
- ZGLEDI IN DEJAVNOSTI IZ ŽIVLJENJSKEGA OKOLJA UČENCA, s katerimi učenec matematične vsebine doživlja kot nekaj koristnega in uporabnega
- SITUACIJE, iz katerih se gradijo osnovni matematični pojmi in koncepti
- SODOBNE, ZANIMIVE IN UPORABNE NALOGE treh taksonomskih ravni znanja
- SMISELNO PREPLETANJE VSEBIN, da se novo znanje gradi na že usvojenih znanjih
- PREVERJANJE ZNANJA s štirimi sprotnimi in končnim celoletnim preverjanjem znanja
- ODLIČNA DIDAKTIKA in VRHUNSKA AVTORSKA EKIPA
- NABOR SPLETNIH NALOG takojšnjo povratno informacijo o pravilnosti reševanja
Reševanje stvarnih problemov – pot do matematične pismenosti z novimi samostojnimi delovnimi zvezki

Avtorska ekipa
Avtorji svoja znanja in izkušnje pri proučevanju učenja ter poučevanja v domačem in mednarodnem prostoru prenašajo v slovenski šolski prostor. Kritično presojajo novosti in le tiste, ki so preizkušeno uspešne in strokovno neoporečne, vključujejo v učna gradiva.
Dr. Mara Cotič je vodilna strokovnjakinja za didaktiko matematike v Sloveniji. Svoje znanstveno-raziskovalno delo posveča problematiki učenja in poučevanja matematike.
Dr. Darjo Felda je dolga leta vodil matematična tekmovanja in se osredotočal na pomen pravilne uporabe jezika in simbolike v matematiki. Že osem let predseduje Komisiji za nacionalna preverjanja znanja matematike.
Dr. Amalija Žakelj je bila dolgoletna svetovalka za matematiko na ZRSŠ in članica več skupin, ki so raziskovale metodične pristope poučevanja matematike.
Dr. Sanela Mešinović je učila matematiko na osnovni šoli, sedaj pa je asistentka in višja predavateljica za didaktiko matematike na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.
Simon Dražič že vrsto let uči matematiko na osnovni šoli in v praksi preizkuša sodobne modele učenja in poučevanja.
Dr. Mirjam Bon Klanjšček je mnogo let poučevala matematiko na gimnaziji. Ob tem se je osredotočala na pristno razumevanje matematičnih pojmov in simbolike, pa tudi kritične uporabe matematike pri reševanju problemov iz vsakdanjega življenja ter spremljala, kako dijaki nadgrajujejo svoje znanje matematike.
VAS ZANIMA VEČ?
Za predstavitev na šoli, ogled gradiv in informacije nas pokličite po telefonu na številko 01/30 69 879 ali nam pišite na e-naslov .