Kontaktirajte nas

Če imate kakršnokoli vprašanje, nam ga lahko posredujete preko spodnjega obrazca.


Vprašanje poslano.
?

Želite brezplačen promo dostop?

Sporočite nam, za katere predmete in razrede in brezplačen promo dostop vam bomo uredili v najkrajšem možnem času.

Zanima me predstavitev spletne podpore

Podatki poslani.

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za spremljanje statistike obiska. Izberite opcijo »Nadaljuj« ali pa na tej povezavi izklopite njihovo uporabo.
Nadaljuj

Za lepšo prihodnost naših otrok - dan otroka

Svetovni dan otroka - 20. november

Slovenija se je kot ena izmed 193 podpisnic konvencije o otrokovih pravicah zavezala, da bo ščitila, sprejemala in izvajala politiko, ki bo vedno upoštevala največjo korist otroka.

Pomembno je, da ima vsak otrok možnost razvoja svojih potencialov. Vsak otrok je drugačen. Posledično ni enotnega recepta, po katerem bi vzgajali otroke. Sama sem zagovornica pristne sočutne vzgoje. Sočutnost v besedni zvezi sočutna vzgoja pomeni biti sočuten do otroka in do sebe. Zame ena najpomembnejših smernic pri doseganju sočutne vzgoje so zaznavanje, uresničevanje in izražanje notranjih potencialov odrasle osebe. Bolj ko odrasla oseba živi svoje notranje potenciale, bolj do izraza lahko pride pristna sočutna vzgoja.

Ob tem, ko zaznavamo (vidimo, slišimo, čutimo) otrokovo delovanje, se v nas vzbudijo določni občutki, ker so naše potrebe (ne)zadovoljene.

Po Maslowu poznamo različne vrste potreb:

  • fiziološke potrebe (vnos hranilnih snovi in vode, dihanje, spanje, izločanje ipd.),
  • potrebo po varnosti (varnost telesa, zdravja, stabilnost družbe in družine, služba, finance ipd.),
  • potrebo po pripadanju in ljubezni (ljubezen do samega sebe, pripadnost v družbi, stik z družinskimi člani, prijatelji ipd.),
  • potrebo po spoštovanju (želja po stabilnem, pozitivnem vrednotenju samih sebe, pa tudi po samospoštovanju in hkrati spoštovanju s strani drugih; sem spadata tudi potreba po svobodi in neodvisnosti) ter
  • potrebo po samoaktualizaciji (samouresničevanje – ustvarjalnost, želja po znanju, reševanju miselnih izzivov, iskanje pomena ipd.).

Potreb je še mnogo več, in sicer po moči, sprejemanju, doprinosu, spontanosti, živosti, učinkovitosti, enakovrednosti, iskrenosti, miru ...

 

Za dostop do celotnega besedila izpolnite obrazec dostopen s klikom na gumb "Preberi več". Preusmerjeni boste na stran, kjer si lahko preberete več o sočutni vzgoji.

Preberi več

 

Za vas piše Petra Kos, mag. prof. razrednega pouka, TCT® terapevtka (humanistična vrsta psihoterapije) in praktikantka NVC (nenasilne komunikacije po M. Rosenbergu). Veselimo se tudi vaših vprašanj, dilem, izzivov na e-naslovu promocije@dzs.si.