-
Spoznajte Našo ulico!
-
Spoznajte Naše zgodbe!
-
DZS-jeve novosti in prenove 2022/23
Na spletnem seminarju, namenjenem skrbnikom učbeniških skladov, predstavljamo svojo vizijo priprave tiskanih in interaktivnih gradiv ter seznanjamo z novostmi, ki jih za vas pripravljamo za šolsko leto 2022/23.
-
Naravoslovne novosti
Učni kompleti naše založbe za kemijo, naravoslovje in biologijo so prepričali s kakovostjo, strokovnostjo in uporabnostjo. Veseli smo, da z novostmi, ki jih napovedujemo za prihodnje šolsko leto, nadaljujemo zgodbo o uspehu. Zagotovo vas zanima, kaj smo pripravili!
-
Skladnja v gimnazijah in srednjih strokovnih šolah: težave in izzivi
Skladnja je za dijake zagotovo eden od trših jezikovnih orehov, saj morajo povezati in nadgraditi znanje iz prejšnjih letnikov. Katere so najpogostejše napake in kako se jim izognemo? Kako smiselno, jasno in razumljivo obravnavati stavčne člene, odvisnike in S-strukturo? Kaj je pravzaprav smisel skladnje in kako nam pomaga pri sporazumevanju? Odgovore v svojem predavanju ponuja red. prof. dr. Mojca Smolej, predavateljica na Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete v Ljubljani in recenzentka novih samostojnih delovnih zvezkov Slovenščina 1–4 za gimnazije in srednje strokovne šole.
-
BESEDE 1 – prenovljen učni komplet za sodobni čas, poln izzivov
Že uporabljate Besede, zbirko gradiv za pouk slovenščine v poklicnih in poklicno-tehniških šolah? Zaradi svoje sistematičnosti, jasnosti in razumljivosti je že vrsto let priljubljena med uporabniki, ki jo ocenjujejo kot najboljši pripomoček za pouk slovenščine v poklicnih šolah. V letošnjem letu smo pričeli z vsebinsko in oblikovno prenovo zbirke.
-
Sodobna slovenska jezikovna in jezikoslovna situacija
Tokrat nam naš gost, redni profesor dr. Marko Stabej predstavlja sodobno slovensko jezikovno in jezikoslovno situacijo s poudarkom na razmisleku, kakšne so razlike med starimi, uveljavljenimi (in stereotipnimi) pogledi na slovenščino, njeno zvrstnost, njeno razmerje do drugih jezikov in med tem, kaj se z vsemi nami – še posebej z mlajšimi in njihovimi sporazumevalnimi praksami in navadami – pravzaprav dogaja na področju jezika. Vsa najnovejša spoznanja o jeziku so upoštevale tudi avtorice trenutno najsodobnejšega kompleta samostojnih delovnih zvezkov Slovenščina 1–4, na kar v zaključku opozori ena od soavtoric.
-
Bralni dogodek (tudi) na daljavo
Predstavljeni so zgledi spodbujanja branja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, v katerem je učitelj kakovosten bralni zgled. Podani so primeri razvijanja bralne motivacije in razumevanja prebranega (tudi) pri pouku na daljavo (praktični primeri iz sklopa gradiv Naša ulica).
-
Spoznavanje okolja po meri
Kako med obilico gradiv za spoznavanje okolja izbrati tisto, ki vam bo v oporo, učencem pa ponudilo številne možnosti za ustvarjalno spoznavanje okolja? Učiteljica Jasna Lajevec iz prve roke predstavi prednosti uporabe gradiv za spoznavanje okolja Naša ulica, tako da upošteva vidike vseh uporabnikov oz. deležnikov: učencev, učiteljev in staršev.
-
Spletna predstavitev gradiv za glasbeno umetnost Naša ulica 1-3
Predavateljica Marija Pisk predstavlja predloge za vključevanje vseh treh glasbenih dejavnosti v pouk glasbene umetnosti: izvajanje, ustvarjanje in poslušanje. Zgledi so iz delovnih zvezkov Naša ulica za 1., 2. in 3. razred.
-
Od vsakdanje izkušnje do znanja
V središču gradiv za 4. razred – Naše zgodbe 4 sta učenec, ki z izkušnjami iz svojega okolja prejme ogromno informacij, ter učitelj, ki te informacije išče in jih osmišlja. Ugotavljanje predznanja je namreč bistvenega pomena za uspešno nadgradnjo znanja. V spletnem seminarju avtorji in uredniki gradiv Naše zgodbe podrobneje opisujejo gradiva za matematiko ter naravoslovje in tehniko ter predstavljajo, kako s kratkimi uvodnimi zgodbami v Naših zgodbah: - zbuditi motivacijo učencev, - povezati njihove izkušnje z učno snovjo ter najpomembneje - spodbujati celovito pridobivanje znanja, veščin in spretnosti.
-
Znanje, od rutine k ustvarjalnosti
V središču gradiv za 4. razred – Naše zgodbe 4 sta učenec, ki z izkušnjami iz svojega okolja prejme ogromno informacij, ter učitelj, ki te informacije išče in jih osmišlja. Ugotavljanje predznanja je namreč bistvenega pomena za uspešno nadgradnjo znanja. V spletnem seminarju avtorji in uredniki gradiv Naše zgodbe podrobneje opisujejo gradiva za slovenščino in družbo ter predstavljajo, kako s kratkimi uvodnimi zgodbami v Naših zgodbah: - zbuditi motivacijo učencev, - povezati njihove izkušnje z učno snovjo ter najpomembneje - spodbujati celovito pridobivanje znanja, veščin in spretnosti.
-
Nova gradiva za 5. razred
Vabljeni k ogledu posnetka spletnega seminarja za učitelje 2. triletja, na katerem so predstavljena nova gradiva za 5. razred: Naše zgodbe 5. Če iščete: - pester nabor nalog z rešenimi primeri pri MATEMATIKI, - zanimiva neumetnostna besedila pri SLOVENŠČINI, - življenjske situacije, s katerimi se učenci lažje poistovetijo pri DRUŽBI, - preproste razlage pri NARAVOSLOVJU IN TEHNIKI, so vam nova gradiva pisana na kožo!
-
Aktivni učenci pri pouku glasbene umetnosti
Avtorica Natalija Kustec deli izbrane vsebine iz didaktičnih kompletov Čudoviti svet glasbe za 4. in 5. razred ter predstavi nekatere uporabne računalniške aplikacije za popestritev pouka. Učitelji se pomembno zavedajo svoje vloge pri spodbujanju in razvijanju ustvarjalnosti učencev, a včasih jim preprosto zmanjka idej ali časa in dajejo prednost tradicionalnim oblikam pouka. Prepustite ustvarjalnosti svojo pot … in popeljite učence do učnih uspehov!
-
DZS-jeva nova biologija
Z uspešnico, učbenikom Biologija 8, smo na založbi DZS zaključili nova učna kompleta za biologijo. Zakaj navdušujeta učitelje in zakaj sta postala prva izbira učiteljev biologije spregovorijo mag. Nataša Režek Donev,urednica in soavtorica, ter avtorici Andreja Geržina in Nina Pucko. Vse so učiteljice, ki dragocene izkušnje in odlične zamisli za delo v razredu prelivajo v svoja gradiva. Oglejte si posnetek spletnega srečanja in izvedeli boste podrobnosti!
-
Fizika toboganov in vlakcev smrti
Kako med obilico gradiv za fiziko izbrati tisto, ki vam bo v oporo, a vas pri poučevanju ne bo omejevalo, učencem pa bo omogočalo usvajanje znanja na dinamičen in zanimiv način? Oglejte si posnetek našega spletnega srečanja in izvedeli boste podrobnosti! Avtor samostojnih delovnih zvezkov Fizika 8 in Fizika 9 Samo Jamšek z nami deli številne konkretne zamisli in koristne ideje za delo z učenci (tudi na daljavo). Učna snov energija in energijske pretvorbe je obravnavana na primeru toboganov in vlakcev smrti. S pomočjo simulacije in tiskanega gradiva je prikazana možnost samostojnega dela učencev pri spoznavanju in utrjevanju znanja o energiji, z izdelavo tobogana ali proge vlakca smrti pa tudi uporaba znanja.
-
Spletna predstavitev gradiv za ZGO in DKE
Vabljeni k ogledu posnetka predstavitve gradiv za ZGODOVINO 6–9 in DKE 7–8 založbe DZS. Učbeniška gradiva so zasnovana na novih in posodobljenih didaktičnih pristopih pri pouku zgodovine ter domovinske in državljanske kulture in etike. V ospredju je delo z zgodovinskimi viri, tudi z večperspektivnimi, ki dogodek, pojav ali proces osvetlijo z več zornih kotov. Gradiva učencem omogočajo vživljanje v različne vsebine in zgodovinske dobe, razmišljanje in primerjanje na podlagi njihovih izkušenj, sodobnega časa in preteklosti. Gradiva so zastavljena tako, da povzemajo bistvene ideje in vsebine iz učnega načrta. Pristop in kakovostne zamisli gradiv predstavljata Vesna Robnik (avtorica novih samostojnih delovnih zvezkov ZGO 6 in ZGO 7 ter učitelj praktik) in Marjeta Berlič (recenzentka in učitelj praktik).
-
Spodbujanje literarne zmožnosti dijakov in dijakinj
Oglejte si pristope, ki spodbujajo pestrost literarnega pouka in omogočajo doseganje standardov maturitetnega eseja. Kakovostne zamisli za razvijanje literarne zmožnosti predstavljajo avtorice gradiv založbe DZS: dr. Boža Krakar Vogel (avtorica vsebinske in didaktične zasnove beril Branj 1–4), dr. Jožica Jožef Beg in dr. Sanja Kostanjšek (avtorici samostojnega delovnega zvezka za jezik Slovenščina 1–4).
-
Spletni klepet z avtoricami samostojnih delovnih zvezkov SLOVENŠČINA 1–4
Iščete najsodobnejše gradivo za slovenski jezik v gimnazijah in srednjih strokovnih šolah? Nova zbirka samostojnih delovnih zvezkov za slovenščino spodbuja vse sporazumevalne spretnosti, širi jezikovno razgledanost, gradi slovnično znanje z vsebinami, privlačnimi za dijake, ter z nalogami za razvijanje kritičnega in ustvarjalnega mišljenja. Gradiva dopolnjuje spletna podpora v obliki interaktivnih listalnikov, video in zvočnih posnetkov ter rešitev. Vabljeni k ogledu spletnega klepeta z avtoricami samostojnih delovnih zvezkov SLOVENŠČINA 1–4: dr. Jožico Jožef Beg, dr. Sanjo Kostanjšek, dr. Mojco Nidorfer in prof. Barbaro Grabnar Kregulj. Dogodek je povezovala urednica za slovenščino Špela Kikelj.
-
Jezikovna delavnica: Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v srednji šoli
Se strinjate, da ideje širimo z besedami? Verjetno se strinjate tudi, da je občutek, kadar se lahko vidimo ali slišimo, četudi prek sodobnih tehnologij, odličen. Prisluhnite spletni jezikovni delavnici o razvijanju sporazumevalnih zmožnosti v srednji šoli. Dr. Jožica Jožef Beg in dr. Mojca Nidorfer na podlagi primerov dobre prakse predstavljata načine uspešnega in učinkovitega sporazumevanja ter govorita o premagovanju jezikovnih spodrsljajev. Klepetu se je pridružil tudi stripar Izar Lunaček, ki v delovnih zvezkih jezikovne vsebine spretno in duhovito preliva v ilustracije.
-
Razvijanje jezikovne zmožnosti dijakov in dijakinj
Sistematično oblikovanje trdnega jezikovnega sistema in pravopisnega znanja je ključno pri razvijanju spretnosti uspešnega sporazumevanja. Kako jezikovne ravnine, zlasti skladnjo in besedotvorje, ki sta za dijake večji izziv, obravnavati jasno, razumljivo, skladno in smiselno? Odgovore v svojih predavanjih ponujata dr. Jožica Jožef Beg in dr. Irena Stramljič Breznik.
-
Izobraževanje ni učenje podatkov, temveč razvijanje mišljenja
Na spletnem seminarju uporabnici gradiv Naše zgodbe Suzana Boj in Kristina Rupret z vami delita izbrane naloge in aktivnosti za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri pouku. V šolskem prostoru učenci v večji meri razvijajo konvergentno kot divergentno mišljenje. A današnja družba za svoj razvoj potrebuje ustvarjalnega posameznika. Kot je trdil že eden največjih genijev tega sveta, Albert Einstein, je ustvarjalnost gonilna sila sveta. Današnji učenci se izobražujejo za poklice, ki jih danes še niti ne poznamo. Njihovo prilagajanje spremembam in način razmišljanja v hitro spreminjajočem se svetu bo izredno pomembno za njihovo uspešnost.
-
Izzivi poučevanja slovenščine
Ob svetovnem dnevu materinščine namenjamo pozornost jezikovni zavesti: odnosu do slovenščine doma in v tujini, vrednosti dobrega znanja materinščine, motivaciji za učenje slovenščine ter vlogi šolske knjižnice pri poučevanju.
O materinščini se pogovarjata pisateljici Mateja Gomboc in mag. Barbara Hanuš, pogovor pa povezuje profesorica slovenščine Barbara Grabnar Kregulj. Vse so tudi avtorice gradiv založbe DZS.

PROMOCIJSKA ŠOLA
Preizkusite celotno vsebino brezplačno! Oglejte si gradiva, prelistajte učbenikein preizkusite podporo, preden se odločite za uporabo.

PRIJAVITE SE NA PREDSTAVITEV
Prijavite se na PREDSTAVITEV in bolje spoznajte naša gradiva ter razjasnite dileme.